Hear you me

Såg precis att det inte går att gå in på min blogg igen. Det kommer istället upp någon skitsida så fort man trycker enter. Whatever, skriver på ändå. Har varit så taggad på att få börja jobba, men då jag fått vänta så länge på legitimationen så har jag nu blivit lite smått deprimerad igen. Även fast jag vet att jag har folk jag kan prata med så kan jag inte hjälpa att känna mig så ensam på något vis. Förhoppningsvis vänder det hela så fort jag kan börja jobba. Faktum är att jag kommer börja i veckan.. känns så sjukt overkligt och skrämmande, men samtidigt jättekul.
 
På tal om något helt annat. Jag är så sjukt jävla arg på alla idioter som sårar folk. Speciellt dom som sedan går vidare i livet och blir lyckliga och framgångsrika samtidigt som dom sårade blir deprimerade ett bra tag och förmodligen ärrade för livet. Hurkanlivetvarasåorättvist. Jag hatar det. Jag blir så LESS på all jävla ORÄTTVISA. Fan.
 
 
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback