Måndag och glad tjej

Hejhallå. Dagen har inte varit så innehållsrik, packat, städat och åkt till pappa bara. Blir dock bara en natt här, för sen åker jag till Marres lägenhet och sover där. Dom ska nämligen hem på lov, så då ska jag bo i lägenheten, passa lilla Nemo, vattna blommorna och sådär. :) Blir nog bra! Ska även passa på att hälsa på farmor lite också då hon bor rätt nära lägenheten. :) 
 
Måste bara berätta en sak som gör att jag just nu sitter och är så överdrivet glad!! Min kompis som for till USA för jobb för några veckor sedan sa att han skulle köpa de parfymer och body lotions jag ville ha från VS, om han hann.. och nu skrev han precis och sa att han köpt dom! GLAD TJEJ?! JA!! Måste varit sjukt förvirrande för honom att gå runt där och leta reda på alla produkter jag ville ha.. SÅ tacksam. :) 
 
hej hej hej jag är bara 15 år.. eller 20..

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback