Helgen och lite sånt

Hejhallå. Ska strax hoppa in i duschen innan det sedan blir sängen. Imorgon tar jag tåget en bit söderut. Blir lite shopping och sen grillning på kvällen. På lördag blir det sedan en liten tripp till Ikea, har inte jättemycket jag behöver handla, men blir kul ändå. :)
 
Något jätteintressant (eller inte) är ju att jag håller på spara ut mina ögonbryn just nu. För er som inte vet, så brukar jag noppa varannan dag. Behöver jag säga att det kliar i mina fingrar? Vet dock inte om det lär bli någon förbättring.. Men jag hoppas! Håller även på spara ut mitt hår, eller ja.. få min naturliga hårfärg att växa ut. Nu har jag visserligen väldigt kort hår, men skulle tippa på att det är ungefär 5cm kvar innan jag kan klippa det så att allt hår är min naturliga färg! Supercoolt. Inte haft mitt hår den färgen på.. ja, 7år kanske? Älskade verkligen att förändra min hårfärg så ofta som jag gjorde, men är så enormt skönt att inte behöva färga utväxten varje månad!! Hur som helst, dags att stänga ner datorn nu. :)
 
All natural. Extremt snygga ögonbryn, japp. :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback