Lördag & Söndag

Hej. I lördags packade jag ihop och städade lite i lägenheten innan jag sedan for hem. Väl hemma blev det påskmiddag och sen var jag duktig och skruvade ihop min lådhurts som jag köpte på Ikea! På kvällen förflyttade jag mig till en kompis i några timmar. :)
Idag har vi haft lite rensning här hemma eller ja, vi gick igenom alla tusen jackor vi har hängandes i hallen och alla skor nere i källaren. Har så svårt för att släppa taget om en del saker och bara slänga bort, men samtidigt älskar jag att få ordning och reda så ja.. allt blir ju bra i slutändan iallafall! På tal om ordning och reda så ÄLSKAR jag verkligen förvaringssaker.. lådor och möbler och allt möjligt som är smart och som man kan förvara saker i. Låter rätt konstigt egentligen men ja, så mycket gillar jag ordning och reda. Vilket man kanske inte kan tro, men det är någonting som kommit nu på sistone. Fyfan vad vuxen jag börjar bli.. som gillar smarta förvaringslösningar och som inte ens färgat håret på 1 år.. tur jag fortfarande har mitt fjortisutseende kvar! ..eller?
 
  

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback