Skrivet i söndags

Hejjeeee! Var ett tag sedan jag skrev här. Har haft det rätt bra sen sist! Kirrat ett juljobb, eventuellt extrajobb!
Sen hade jag sovsällskap både i torsdags och i fredags, var väldigt mysigt! :) I lördags då vi vaknade så åt vi varmkorv.. haha, första gången jag ätit det till frukost. Men fint i magen satt det då! Sen blev det hem och agera taxichaufför hela kvällen typ! Idag har jag slöat framför tvn, varit förbi farmor för att hjälpa henne med datorn, och sen också packat lite. :) Imorgon blir det stan en snabbis, packa resten av mina saker och sen åka till mami.. får se vad resten av den dagen har att erbjuda! aja, nu blir det en nattmacka, ett serieavsnitt och sen ska jag och tjabo krypa i säng :) 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback