Luckiest girl

Idag har jag inte gjort så mycket, varit förbi en kompis och sett på lite serier bara! Jobbade ju natt igår, 12h.. var faktiskt inte så jobbigt som jag trodde att det skulle vara! Dock var jag hur stressad som helst innan jag hade klarat videokodnings-provet.. men tillslut så gick det! Väldigt skönt :) Tog en promenad hem sedan vilket var rätt härligt, somnade vid 8 på morgonen ungefär! Känns lagomt trevligt att man ska upp 7 nu idag, men vad gör man inte för att ta sig in till stan, sitta och prata lite och kanske jobba på någon uppgift lite.. :) Efter det ska jag iallafall och besikta bmwn och sen hem och städa! eller sova.. kanske sova sen städa? Ja, beror väl på hur mycket jag lyckas sova inatt!
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback